«دوخت دو سوزنه»

با مشاهده‌ی این ویدئو چه چیزی یاد می‌گیرید؟

مشاهده‌ی آموزش دوخت دو سوزنه، به شما این امکان را می‌دهد که دوخت دوسوزنه را در کمترین زمان و به صورت گام به گام فرا گیرید. همچپین شما می‌آموزید، چه نکاتی را باید در دوخت دو سوزنه رعایت کنید.

به چه دلیلی باید آموزش دوخت دو سوزنه را یاد بگیرم؟

یکی از آموزش‌های مهم که در چرم دوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، دوخت دو سوزنه است. برخی از افراد، در یاد گرفتن دوخت دوسوزنه با مشکل روبه رو می‌شوند. شما با سفارش دوره‌های آموزشی چرم برتر مهرسانا، می‌توانید دوخت دو سوزنه را به بهترین شکل یاد گیرید. دوخت دو سوزنه باعث می‌شود، در دوخت کیف چرم موفق‌تر عمل کنید و بتوانید کیف‌های بیشتری را تولید و به فروش برسانید.

ویدئو آموزش دوخت دو سوزنه شامل چه نکاتی می‌شود؟

برای دوخت دو سوزنه، شما به دو سوزن و نخ احتیاج دارید. برای اینکه بدانید به چه اندازه نخ نیاز دارید، در ابتدا نخ را روی کار تا جایی که سوراخ شده است قرار دهید و اندازه ی آن را بگیرید. اندازه‌ای را که به دست آورده‌اید، سه برابر کنید. به این صورت شما می‌توانید میزان نخ مورد نیاز را متوجه شوید.
نخ مورد نیاز در چرم‌های مختلف، متفاوت است. برای مثال: در چرم شتری که ضخامت آن بیشتر است، به مقدار بیشتری نخ احتیاج دارید. در چرم بزی که نازک تر است،  مقدار نخ مورد نیاز متفاوت است. همچنین نخ مورد نیاز در چرم گاوی میانه است. بنابراین میانگین تقریبا همان ۳ برابر است. البته به این نکته توجه داشته باشید که برای بدنه‌ها و طبله‌های کار که روی هم می‌آیند، می‌توانید کمی از سه برابر بیشتر نخ در نظر بگیرید. به عنوان مثال: اگر کار شما ۲۰ سانت است و سه برابر آن ۶۰ سانت می‌شود، می‌توانید به جای ۶۰ سانت نخ، ۷۰ سانت نخ برش بزنید.

 حال دوسمت نخ را سوزن کنید

برای دوخت دو سوزنه، هر دو سمت نخ را باید سوزن کنید. در این نوع دوخت لازم است که با دو سوزن به طور همزمان کار کنید. شما در این ویدئو آموزش می‌بینید که چگونه با نخ جلو و عقب کار کنید. همچنین به شما گفته خواهد شد هنگام کار، به چه نکاتی توجه داشته باشید. به عنوان مثال: شما هنگامی که در حال دوخت کار هستید، نخ جلو، همیشه باید تا آخر کار به یک سمت با انگشت قرار داده شود. اگر هر بار نخ جلو به یک سمت قرار بگیرد، کوک‌های شما پلکانی می‌شوند و نظم خود را از دست می‌دهند. یکی از دیگر نکاتی که در این ویدئو آموزش می‌بینید، این است که در هنگام دوخت باید نخ به اندازه ی کافی کشیده شود. در صورتی که نخ زیاد کشیده شود، سبب جمع شدن کار می‌شود. همچنین شل گذاشتن نخ باعث می‌شود، دوخت‌های کار برجسته شوند.

اپارات

 

One thought on “آموزش دوخت دو سوزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد