در این ویدئوآموزش پرچ دکمه چهارپارچه، با انواع دکمه چهار پارچه آشنا خواهید شد. در ادامه پرچ کردن دکمه چهار پارچه و نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید را فرا می‌گیرید.
آموزش پرچ دکمه چهارپارچه در کیف ها اهمیت زیادی دارد. از این نوع دکمه، برای باز و بسته کردن جیب ها استفاده می‌شود. در صورتی که می‌خواهید هنگام دوخت کیف چرم، در وقت صرفه جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم به صورت اصولی با پرچ کردن دکمه چهار پارچه آشنا شوید.
 دکمه چهار پارچه دارای سایز‌های متفاوتی می‌باشد، از جمله: سایز درشت، ریز و میانه.
با توجه به کاری که می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید سایز متناسب را انتخاب کنید. در اکثر کیف‌ها، از دکمه چهار پارچه با سایز میانه استفاده می‌شود.
قالب‌هایی که برای دکمه چهار پارچه استفاده می‌شوند متفاوت است. بر این اساس، نمی‌توانیم از یک قالب دکمه چهار پارچه، برای سایز ریز، درشت و میانه استفاده کنیم. شما در این دوره آموزشی با قالب‌های دکمه چهار پارچه آشنا خواهید شد. برای پرچ دکمه چهار پارچه شما می‌توانید از دستگاه‌هایی استفاده کنید که دارای اهرم هستند و باعث محکم شدن دکمه‌ها می‌شوند. همچنین یکی دیگر از راه‌های پرچ دکمه چهار پارچه، این است که از قالب‌هایی مانند سمبه‌ها که استوانه‌ای هستند استفاده کنید.
در آموزش پرچ دکمه چهارپارچه ، یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که برجستگی داخل دکمه باید کاملا درون کار فرو رود. اگر کامل پرچ نشود بعد از مدتی دکمه چهار پارچه خراب خواهد شد. یکی دیگر از نکاتی که در این ویدئو به آن اشاره شده، این است که بعد از پرچ کردن دکمه نباید هیچ فضای خالی بین دکمه و چرم وجود داشته باشد. در نهایت شما آموزش خواهید دید که چگونه کارتان را تست کنید تا مطمئن شوید دکمه چهار پارچه را به درستی پرچ کرده‌اید.

One thought on “آموزش پرچ دکمه چهارپارچه

  1. رویا دستخوش میگوید:

    با تشکر از خانم محمدی عزیز برای مهارت لازم هست چند با ر تمرین و تکرار کنیم امیدوارم بتونم انواع سایزها رو با یک قالب بتونم بزنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد