در این ویدئو، شما آموزش چسباندن زیپ می‌بینید به چه روش‌هایی زیپ را بر روی کار بچسبانید. همچنین خواهید آموخت چه مواردی باعث می‌شوند زیپ شما استحکام داشته باشد و محصولی بدون ایراد را وارد بازار کنید.

هر کیفی دارای یک یا چند زیپ می‌باشد. بنابراین اینکه شما بدانید چگونه زیپ را به کیف متصل کنید، اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از افراد در چسباندن زیپ با مشکل رو به رو هستند. جهت رفع این مشکل، شما می‌توانید با سفارش ویدئوهای آموزشی چرم برتر مهرسانا، در کوتاه‌ترین زمان با نحوه‌ی چسباندن زیپ آشنا شوید. در این ویدئو شما با نکاتی که در چسباندن زیپ باید رعایت کنید آشنا خواهید شد.

در آموزش‌های مقدماتی، با سر زیپ انداختن و انواع زیپ آشنا شدید. حال آمادگی لازم را کسب کرده‌اید که آموزش ببینید چگونه زیپی که در اختیار دارید را روی کار بچسبانید. ابتدا قسمت چپه کار را به سمت خود بگذارید. برای چسباندن زیپ، نکاتی وجود دارد که شما باید آن را رعایت نمایید. به عنوان مثال، زیپ باید از سمت چپ به سمت راست بسته شود. پس بر این اساس سمت راست، سمت بسته‌ی کیف می‌باشد و سمت چپ، سمت باز کیف است.

هنگامی که شما می‌خواهید زیپ را بچسبانید، در زیپ‌های آماده یک بست فلزی وجود دارد. بست فلزی، از بیرون رفتن زیپ جلوگیری می‌کند. شما باید مقداری از این بست را باز کنید تا داخل کار نیفتد. سپس دور تا دور کار را چسب بزنید. دقت داشته باشید در استفاده از چسب زیاده روی نکنید، زیرا نباید چسب به بعد از سوراخ ها برسد. اجازه دهید تا چسب تا حدودی خشک شود. حالا زیپ را با دقت بر روی آن بچسبانید. شما به دو روش می‌توانید زیپ را بچسبانید، که در ویدئو به طور کامل با آنها آشنا خواهید شد. این نکته را مد نظر قرار دهید که حتما باید فاصله‌ی زیپ از بالا و پایین به یک اندازه باشد و زیپ در یک راستا قرار بگیرد. سپس با دستانتان، پشت کار را فشار دهید تا زیپ محکم شود. در نهایت دور تا دور کار را بدوزید و اضافه‌های آن را قیچی کنید. رعایت نکات گفته شده در ویدئوهای آموزشی چرم برتر مهرسانا به شما کمک می‌کند تا محصولی بدون نقص را تولید نمایید.

3 thoughts on “آموزش چسباندن زیپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد